12-07-2011

En we zijn bijna weg

Nog enkele uren en we zijn ermee weg! Het lijkt wel of ik het niet besef eigenlijk wat ik nu precies ga doen want ik blijf er allemaal redelijk kalm onder (tot nu dan toch). Ik heb nog niet meer nieuws gekregen ondertussen over mijn gastfamilie dus daarover kan ik nog altijd niets meer vertellen, maar binnen enkele dagen zal ik ze ontmoeten en dan volgt er waarschijnlijk wel een uitgebreide beschrijving van hen, mijn huis, mijn stad, ...
De valies is ook klaar. Nog de laatste dingen erbij gooien en dan is dat wel in orde. Hopen maar dat ik niks essentieel vergeet, maar dan vinden we daar ook wel weer een oplossing voor zeker.
Om 16u wordt ik dus op Zaventem verwacht en om 19u05 ben ik dan helemaal weg van Belgiƫ! Ik kom om 16u45 plaatselijke tijd aan in La Paz (hier is het dan 21u of 22u ofzoiets) en zal proberen zo snel iets van mij te laten horen.

Iedereen bedankt om naar mijn feestje te komen of om eens binnen te springen en natuurlijk ook dank u voor de cadeautjes en de giften!

Tot de volgende!

1 opmerking:

  1. Helaba,

    We zijn benieuwd om te horen hoe en wat als je daar goed aangekomen bent.
    Hopelijk heb je niet te veel last van de hoogte !
    Ik kijk al uit naar alle verhalen !

    Groetjes,
    Joke
    xx

    BeantwoordenVerwijderen